Scrabble

Αναστατώνομαι καθε φορά που βλέπω μια ωραία ιδέα και μια καλή γραφιστική εκτέλεση. Τώρα με αναστάτωσαν το ουκρανικό γραφείο Twiga και το Tough Slate Design με τη νέα καμπάνια “The power of words”. Είναι μια σειρά 4 καταχωρήσεων για το παιχνίδι scrabble.  Η ιδέα είναι αρκετά απλή αλλά και άψογα εκτελλεσμένη. Η μία λέξη μπαίνει μέσα στην άλλη. ‘Ετσι η γάτα cat γίνεται κάμπια caterpillar, το κοράκι crow γίνεται λοστός crowbar, η πένα pen γίνεται πινγκουίνος penguin, το αυτοκίνητο car γίνεται καρότο carrot.
Δεν ξέρω αν είχατε ακούσει και την απάντηση του Σταύρου Θεοδωράκη όταν τον ρώτησαν γιατί διάλεξε το Λαύριο για μια ομιλία του. Σίγουρα είχε εμπνευστεί από αυτή την καμπάνια, μιας και απάντησε οτι το Λαύριο περιέχει το αύριο. Δεν είχε καταφέρει να το οπτικοποιήσει όμως.

Μοιραστείτε: