Το γέλιο συνεχίζεται και μετά το Πάσχα.

Με απατεώνες και τζέντλεμαν…

Γιάννης Μπέζος, Πέτρος ΦιλιππίδηςΑδιαμφισβήτητα, μιλάμε για την υπερπαραγωγή της χρονιάς, στο πιο πολυτελές θέατρο, στην καρδιά της πρωτεύουσας. Οι δύο κορυφαίοι κωμικοί ηθοποιοί, Γιάννης Μπέζος και Πέτρος Φιλιππίδης, δώδεκα χρόνια μετά την τελευταία τους συνεργασία («Λατέρνα Φτώχεια και Φιλότιμο»), συναντιούνται ξανά επί σκηνής.
Μάλιστα, συνυπογράφουν τη σκηνοθεσία της παράστασης και μαζί με τον Χρήστο Σιμαρδάνη, τη μετάφραση. Σκηνοθετικά, η αντιμετώπιση του έργου ως κωμωδίας, με λίγα τραγούδια και όχι ως μιούζικαλ ήταν επιτυχής, παρόλα αυτά ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος, δεν κατάφεραν να αποφύγουν την ύπαρξη αρκετών πληκτικών στιγμών.
Επιπλέον, η υπερβολή που χαρακτηρίζει την κωμωδία, σε κάποια σημεία – όπως για παράδειγμα, στην κοπέλα που τσίριζε συνεχώς! – γινόταν ανιαρή και κουραστική. Οι μουσικές επιλογές από την άλλη, θα μπορούσαν να ήταν με πιο σύγχρονα ακούσματα και επιλεγμένες, με περισσότερη φαντασία. Οι χορογραφίες της παράστασης (Ελπίδα Νίνου – Θανάσης Γιαννακόπουλος), ήταν ενδιαφέρουσες και εκτελέστηκαν από το θίασο με άρτιο συγχρονισμό. Οι δύο σπουδαίοι ηθοποιοί, ήταν για μια ακόμη φορά, άρτιοι υποκριτικά, αλλά δεν κατάφεραν να μας δείξουν κάτι καινούργιο, αντίθετα ήταν κάτοπτρα των τελευταίων τηλεοπτικών τους ρόλων.
Στα συν της παράστασης, οι χορευτικές φιγούρες του Πέτρου Φιλιππίδη, η ενέργεια του οποίου, έφτανε μέχρι την τελευταία θέση του θεάτρου! Επιπλέον, μοναδικός ήταν και ο Γιάννης Μπέζος στις πιο δραματικές σκηνές. Η Κατερίνα Παπουτσάκη, που παρακολουθώντας την κανείς, νόμιζε πως έβλεπε την Αλίκη Βουγιουκλάκη στο «Δόλωμα», έχτισε ένα ρόλο χάρτινο, χωρίς διακυμάνσεις και εντάσεις. Βέβαια, η κίνηση και η φωνή της βελτίωναν τη συνολική της παρουσία, κατά πολύ. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί που πλαισίωναν τη βασική τριάδα (Γιάννης Στόλας, Δημήτρης Κανέλλος, Θοδωρής Μπουζικάκος, Λήδα Καπνά, Γιάννα Παπαγεωργίου, Αντώνης Αντωνάκος, Πέτρος Γεωργοπάλης, Μανόλης Χουρδάκης, Ηλίας Γιαννάκης, Αντιγόνη Δούμου, Δήμητρα Τσουχνικά, Μαριάνθη Φωτάκη, Σταυρίνα Ψιμοπούλου), έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και είχαν την ευκαιρία, να αναδείξουν πολλές πλευρές του ταλέντου τους, καθώς καλούνταν να τραγουδήσουν και να χορέψουν.
Ο Μανόλης Παντελιδάκης, με τα σκηνικά του έδρασε σαν μάγος της εικόνας, εντυπωσιάζοντάς μας από την αρχή μέχρι το φινάλε, με την αισθητική και τη λειτουργικότητα που τα διέκρινε. Εξαιρετικά και τα κοστούμια του Βασίλη Ζούλια, ενώ οι φωτισμοί του Λευτέρη Παυλόπουλου, ολοκλήρωναν με αρμονικό τρόπο το παζλ.
Ό,τι λάμπει πολλές φορές δεν είναι χρυσός και πόσο μάλλον, αν σκεφτεί κανείς πως αυτή η λάμψη τσουρουφλίζει την τιμή του εισιτηρίου!
Στο θέατρο «Παλλάς», τηλ.210-3213100

Και με έναν παππού που έχει πίεση.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισε η παράσταση, θα συνεχιστεί για δύο ακόμη εβδομάδες μετά το Πάσχα και το καλοκαίρι θα περιοδεύσει ανά την Ελλάδα.
Το έξυπνο κείμενο της Δήμητρας Παπαδοπούλου, πρωτοανέβηκε πριν δεκαπέντε χρόνια. Τώρα αναπροσαρμοσμένο για την Ελλάδα του μνημονίου, καταφέρνει να κάνει τα γέλια της πλατείας μόνιμο ηχητικό χαλί της παράστασης. Η συγγραφέας μαζί με την Αγγελίττα Τσούνγκου, σκηνοθέτησαν την παράσταση, βασισμένες στο δυνατό υποκριτικό υλικό που είχαν και οικοδόμησαν ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ των ηρώων. Εξαιρετική η σκηνική χημεία των πέντε ηθοποιών, ο Κώστας Βουτσάς με την ενέργεια που τον διακρίνει και τη σκηνική του ζωντάνια, αν και καθηλωμένος στο αναπηρικό καροτσάκι δείχνει να πετάει.
Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, σ’ ένα ρόλο που της ταιριάζει γάντι, βγάζει γέλιο – ευτυχώς χωρίς να τσιρίζει – και έχει μοναδικές στιγμές, ερμηνεύοντας εξαιρετικά τις λεπτές διακυμάνσεις και εντάσεις που απαιτούνταν. Η Θωμαΐδα Ανδρούτσου είναι άμεση και δυναμική, τη σκηνή με τα παπούτσια, νομίζω θα τη θυμάμαι χρόνια. Ο Κώστας Αποστολάκης, για μια ακόμη φορά σε ρόλο αστυνομικού, φαίνεται να νιώθει πολύ άνετα με τη στολή, μ’ όλα τα εκφραστικά του μέσα σε εγρήγορση, ισορροπεί ανάμεσα στις ευθύνες και στα «θέλω» του ρόλου.
Η Σοφία Παυλίδου, χόρεψε ένα εντυπωσιακό belly dance και ο Πέτρος Λαγούτης μας αποκάλυψε την κωμική του πλευρά, που δεν είχαμε ανακαλύψει.
Στα συν της παράστασης, και οι μοντέρνοι φωτισμοί της Κατερίνας Μαργακουδάκη, που φωτίζουν μοναδικά το εντυπωσιακό σκηνικό του Γιώργου Μουρίκη.
Στο θέατρο «ΗΒΗ», τηλ. 210-3213112

Μοιραστείτε:  

Tags: